Listing 1 - 10 of 37 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Reclame --- Vormgeving
Choose an application
Winning Entrants: Platinum Winners: Among this year's outstanding winners are Platinum Award winners 21X Design (US), Earnshaw?s Magazine (US), Entro (CA), Fred Woodward (US), hufax arts (TW), IF Studio & Magnus Gjoen (US), Ken-tsai Lee Design Lab/Taiwan Tech (TW), Michael Pantuso Design (US), Morla Design (US), Shadia Design (AU), Steiner Graphics (CA), Stranger & Stranger (US), Studio 5 Designs Inc. (PH), Toppan Printing Co., Ltd., (JP), and Traction Factory (US).Contents: This year's international panel of Judges includes Award-winning Designers Ronald Burrage of PepsiCo Design & Innovation (US), Randy Clark (US), John Ewles (US), William J. Gicker (US), Matthias Hofmann (CH) John Krull (US), and Carin Stanford (US). Each judge provided their scores and commentary on the work, which resulted in 16 Platinum, 122 Gold, 310 Silver, and 197 Honorable Mentions from around the world. All 645 award-winning submissions are permantently archived at graphis.com.Credits?&?Commentary: Platinum and Gold Winners describe the assignment, their approaches to the problems, and the results of their work, which give insight into their creative processes.Selling Points: This book contains full-page images of Platinum and Gold Award-winning work from international Designers, and also displays Silver and Honorable Mention-winning work.Audience: This Annual is an important resource for Designers, Art Directors, Clients, Museums, Design enthusiasts, and anyone who seeks visual inspiration.Bron: https://www.graphis.com/store_/product/advertising-annual-2019/
Merk --- Branding --- Vormgeving --- Reclame
Choose an application
Rose has established an international reputation for evolving a multitude of high profile brands who have sought their help. Our self-published, 352 page monograph, spans 20 years of carefully curated projects and each book has a bespoke patterned cover by Sanderson.
Branding --- Reclame --- Grafische vormgeving
Choose an application
Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. Ook jij kunt de Tesla worden onder de auto's, de George Clooney onder de acteurs, de Hema onder de rookworsten. Daarvoor hoef je maar twee dingen te doen: je merk begeerlijk maken en dit delen met de wereld. Te veel bedrijven zijn onbekend en onbemind. Laat jezelf zien en en stel je persoonlijke reclamemix samen met de praktische tools in dit luxe hardcover boek. Ontdek wat werkt voor jou en je merk, en verover de wereld. Zo helpt dit boek niet alleen jou, maar ook alle mensen die je producten en diensten graag zouden willen kopen. Iedereen wordt gelukkig van reclame.Erwin Wijman is Nederlandse bekendste marketingdeskundige en schreef veelgelezen boeken over marketing, waaronder Vlinder in de boksring, De bedrijfsnamenfabriek en Wat je rijdt ben je zelf. Bron : http://www.bol.com
Reclame --- Reclamestrategie --- Reclame-praktijk --- Marketingplanning --- Merkstrategie --- Positionering --- Merkbeleid
Choose an application
Foutje, bedankt' • "Melk. De witte motor' • de supermarktmanager van Albert Heijn • "Even Apeldoorn bellen' • "Ik heb nog zo gezegd: geen bommetje' • "Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend' • "Niet omdat het moet, maar omdat het kan' • de zwanen van KLM • Het zijn stuk voor stuk reclamecampagnes die miljoenen Nederlanders kennen en die zich verankerd hebben in onze cultuur. Hoe verzin je die en wat maakt ze zo sterk? Jaap Toorenaar vroeg het ruim 50 bedenkers van roemrijke reclames. Ze vertellen openhartig over hun gepuzzel en gepieker, over de (dwaal)sporen die ze bewandelden en over de eerste reacties van hun opdrachtgevers; er klonk niet altijd applaus voor hun idee. Hoe verzinnen ze het? biedt de lezer waardevolle lessen over herinneringswaarde en overtuigingskracht, een unieke kijk achter de schermen van de reclame wereld en bovenal veel leesplezier.
reclame --- marketing --- Merken --- 658.8 --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Reclame --- Reclame. --- Advertising. Public relations
Choose an application
Creative Belgium reikt voor de 36ste keer awards uit voor de beste campagnes rond advertising, design en digitale communicatie. Dit boek verzamelt de strafste creaties gemaakt door Belgische creatieven, van bedenkers over designers tot producers.Laat je inspireren door de meest kleurrijke, originele, grappige en uitdagende werken die je ongetwijfeld niet onberoerd laten. The book is een jaarlijks eerbetoon aan de kracht van onze internationaal gerenommeerde reclamegoeroes.Bron : http://www.acco.be
Reclame --- Creativiteit --- Design --- Sociale media --- Reclamecampagnes --- Innovations --- Reclamecampagne --- Musiceren
Choose an application
Austin Kleon geeft een nieuwe boost aan je creativiteitIn Steal like an artist en Show your work! toonde Austin Kleon hoe iedereen creatief kan zijn en hoe je die creativiteit met de wereld kunt delen. In zijn nieuwe bestseller leer je aan de hand van tien verrassende inzichten hoe je in een wereld vol afleiding creatief kunt blijven doorgaan.Keep on going is een boek voor iedereen die een zinvol en productief creatief leven wil leiden en die af en toe eens vastloopt. Onthoud: leven is kunst, geen wetenschap. Iedereen heeft zijn eigen kijk op dingen. Neem wat je nodig hebt en laat de rest liggen.Keep going en take care of yourself.Elke dag is groundhog day.Een gewijde basis creëren.Vergeet de titel. Ga aan het werk.Maak geschenken.Het gewone + extra aandacht = het buitengewone.Dood de kunstmonsters.Je mag van mening veranderen.Bij twijfel, ga opruimen.Demonen haten frisse lucht.10.Onderhoud je tuin.Bron : http://www.lannoo.be
Creativiteit --- Reclame --- Marketing --- Creatief denken --- Psychology --- psychologie --- creativiteit --- Musiceren --- Financiewezen
Choose an application
Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt. In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal 'hot'. True Storytelling combineert deze hedendaagse marketing-ingrediënten tot een praktische methode die ondernemers, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Geloofwaardigheid is immers hét belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing.
PXL-Business 2020 --- reclame --- reclamecommunicatie --- marketingcommunicatie --- contentmarketing --- marketing
Choose an application
PXL-Business 2020 --- reclame --- contentmarketing --- Advertising. Public relations
Choose an application
Reclame --- Televisie --- Interactieve televisie --- Digitale televisie --- Interactieve marketing --- Grafimediabeleid --- Crossmedia
Listing 1 - 10 of 37 | << page >> |
Sort by
|